صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

شرایط بازاریابی در ایران مناسب نیست

مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی گفت : آموزش نامناسب در حوزه بازاریابی کارآمدی فعالان این حوزه را کاهش داده است.

به گزارش جهانی پرس؛ حمید بروغنی با بیان این که ایران در حوزه بازاریابی اینترنتی فاصله زیاد بسیاری از کشورهای جهان دارد افزود : نبود شرکت های فعال تخصصی در این زمینه یکی از بزرگترین مشکلات ایران در حوزه دیجیتال مارکتینگ به شمار می آید.
به گفته وی یکی از اساسی‌ترین نیازهای صنعت بازاریابی آموزش به روز و آشنایی با ابزارهای جدید بازاریابی دنیا است.
مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی جابه جایی مداوم نیروهای بازاریابی، نداشتن تجربه کافی ،نبود آموزشگاه های تخصصی مارکتینگ، ناتوانی انجام تحقیقات ساده بازار و نبود داده ها و اطلاعات موثق در شرکت های تحقیقاتی را از مهمترین مشکلات صنعت بازاریابی و نامطلوب شدن شرایط حوزه مارکتینگ در ایران برشمرد.

شناسنامه


کدخبر: ۲۷۰۷۲۶
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۱۷     ساعت: ۱۶ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۸ شهريور
  • ١١ صفر ١٤٤٣
  • Sep 19 2021